Vårvibbar.....

Ännu en dryg dag på jobbet.
Rolf har ju varit sjuk hela veckan, så då har vissa av
hans arbetsuppgifter hamnat på mig.
Idag var även Katja ledig, så då fick jag även göra
vissa av hennes arbetsuppgifter .... plus mina egna.

Åh, vad härligt det är med solen som är framme hela
dagen och värmer lite.
Sen är ju vägen till Ludvika helt bar... med torr asfalt.
Gissa om man får lite vårvibbar av att se en väg med
torr asfalt???

Morsan och farsan har varit förbi här på kaffe.
Dom gick hem för ett litet tag sen.

Hasse blev uppringd från jobbet... dom undrade om han kunde
komma och jobba extra i någon timme.
Så han åkte iväg för ett litet tag sen.

Mattias är hemma ikväll... för ovanlighetens skull.
Han "kära" Bergakul har sportlovsuppehåll.
Det var INTE populärt hos honom.

Johanna är också hemma för tillfället, men hon har planer på att gå ut ikväll
på någon fest, med några kompisar.

Själv är jag jättetrött och slut, så jag ska bara ta det lugnt och slappa... tills
det är dags att sova för natta.... ja, om jag nu kan det.... eftersom
Johanna ska ut och svira kvällen och natten lång.... tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0