Barnvakt......

Igår kväll och i natt satt Hasse båtvakt, nere vid hamnen.
Vakten var mellan kl. 21.00 - 04.00.

Sen idag ska han på kryssning med jobbarkompisarna.
Så Hasse vaknade vid nio-tiden... så han hann inte sova i många timmar heller.
Bussen går nu kl. 11.00.

Misstänker att Hasse inte behöver så många öl innan det
snurrar gott i planeten på honom..... hahhahhaaa.... med
så lite sömn i bagaget.

Själv hade jag klockan på väckning imorse. Men jag vaknade före den.
Jag skulle vara barnvakt åt busungarna, Nellie och Molly.
Brorsan jobbar förmiddag och Lina var tvungen att göra ett ärende.

När busungarna kom, så var dom så lugna och tittade på
Musses klubbhus, på tv:n.
Men sen när både Hasse och Mattias vaknade, så blev det mer
liv på busungarna.... hahhahaaa.

Lina hämtade dom för ca en halvtimme sen.

Så nu är det bara jag och mina kids som är hemma.


Såg i morse på nyhetsmorgonen och på vädret.
Huvva, det såg ingen vidare ut.... dels så skulle det ju regna hela dagen,
men sen på eftermiddagen kunde det även blir åska.... huvva....fyyyyy....
vill inte..... va onödigt ju.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0