Fortfarande ont......

Då har man suttit framför tv:n i två timmar.
Jag har tittat på Ugly Betty och Desperata H.
Jag tycker bägge serierna är bra.

Magen har inte blivit bättre... har fortfarande ont.
Så om jag har ont i morgon bitti, så blir det inget jobbande för min del.
Det var drygt nog idag och jobba med smärtan i magen.
Man orkar inte med saker och ting på samma sätt, när man inte
är riktigt kry.... och då blir allt så jobbigt för en själv.
Man försöker hålla masken så att säga...... och det tar en
massa energi och ork. Nä, då är det bättre och vara hemma.... tror jag.
Inte för att man får mindre ont av att vara hemma... jo, kanske
lite.... för då kan man vila och undvika det som gör att
man får ännu mer ont....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0