Jag ska fasta......

Idag var det kämpigt att kliva upp ur sängen när
väckarklockan ringde. Ögonen kändes såååå tunga och som
om dom var full i grus. Sov dåligt inatt.... igen.....suck.

Idag slutade jag tidigare, för jag skulle på ett läkarbesök.
Det besöket slutade med att jag fick en tid till labbet i morgon,
för lite olika tester. Så från kl. 20.30 ska jag vara fastande.
Det som kommer att vara värst, när man ska fasta, är att man blir
ju så jävla törstig.... och man blir ju ännu mer törstig av att veta
att man INTE får dricka något.......

Just nu är Hasse iväg med våran bil.... igen... suck... till verkstaden.
Den läcker ju fortfarande lite olja, så dom ska undersöka
vad felet kan vara... om det fortfarande är otätt.
Vet ej om bilen blir kvar där eller om dom ska kolla upp problemet
på en gång?????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0