Karantän för Hasse........

Snart börjar "Så ska det låta", men jag vet inte om jag ska
kolla på det.... det är inga kända artister.... för mig.

Mattias har haft sin kompis Markus här sen skolan slutade.
Markus ska även sova över här.
Just nu är grabbarna på "Bergakul".

På eftermiddagen var jag, Hasse och Johanna upp till Ludvika.
Johanna skulle hämta ut sina linser, men dom hade inte kommit än.
Hasse var med bilen till verkstaden. Vi skulle återkomma med
bilen på onsdag.
Medans Johanna och Hasse gjorde sina ärenden så var jag till
Folkan och läste veckotidningar. Johanna hann också läsa några
tidningar innan Hasse kom och vi åkte till Willys och handlade.

För ett tag sen åt vi Kinamat.... mmmmmm... såååååå gott!
Johanna var sugen, så då köpte vi hem det.
Grabbarna däremot var sugna på pizza eller Brandts.
Så jag gav dom pengar och dom cyklade ner och handlade
och åt där innan dom skulle till Bergakul.

Meningen var att Teresa skulle komma förbi här ikväll.
Men Hasse har krångel med magen och vi vet ej om det är magsjuka
eller något annat och då avstod Teresa från att komma förbi här.
Hon riskerar INGET när det kan vara frågan om magsjuka.

"Peppar, peppar....." måtte det inte vara något smittsamt
som Hasse har..... så vi andra blir också sjuka.
Vi får sätta Hasse i karantän..... ute i lekstugan.... hihiihihihiiiii  ;-)




Kommentarer
Postat av: T....

Japp... jag är superkänslig för sånt där elände...usch !!! Men det blir fler gånger....



Nu ska jag och Caroline se uppföljaren till den där filmen som mc-knuttarna borde ha på sitt årsmöte..eller vad de nu har för träffar.....

Vi hoppas på att få skratta...men det är ju bra skådisar iaf.

Jenni & brudarna har tjejmiddag med filmtittning hemma hos mej :o)



Hoppas vi ses i morrn!



Ps...fler har tjatat på m ej att öppna bloggen igen........ska jag...? ska jag inte...?

hm......



kram ! <3

2010-05-07 @ 20:48:41
Postat av: Jaana

T: Ja, inte är det roligt om man blir smittad med magsjuka....usch och fy!



Ja, men det vet du ju att jag tycker att du ska ha en blogg...



Kram!

2010-05-07 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0