Kräkdålig......

Vilket trökväder det är ute nu!!!!

Men Mattias och hans kompis Andreas trotsar regnet.
Dom är ute och smäller av smällare.... som blev kvar sen igår.

Jag och Hasse har varit iväg en sväng till busungarna.
Det var full fart på dom.

Johanna är som sagt en stoooor erfarenhet rikare vad det
gäller att dricka alkohol.... men kanske inte en så trevlig
erfarenhet... hahahahahhaaaa.

Ja, ni fattar nog....  hon är fyllsjuk....jättedålig.... och hon
ligger ner för det mesta....ja, förutom när hon måste besöka toan....

Ja, ja.... det är av sina handlingar som man lär sig... kanske??
Och ibland kanske mammas tjat och förmaningar inte är så
jävla dumma???




Kommentarer
Postat av: T...

Oooops... ja du ..själv har jag ju kära VÄNNER som inte lärde sig fast de gick den hårda vägen.... ;o)

Kan ju skryta med att jag aldrig vart dålig eller fyllklen.... hitentills då!

Har ni saknat mej ??? Jag kom ju aldrig efter tre timmar .... Cecilia is in town och ....ja då vet du vart jag var - imorgon ska vi; ( hennes ord ) 1. busa och göra så hon skrattar 2. baka 3. hoppa i vattenpölar 4 hälsa på Ochie ( Twixie) 5. gosa

Å allt ställer jag upp på :o)

kram!!

2010-05-01 @ 21:53:49
Postat av: Jaana

T: Det är det vi fastrar är till för :-)



Ähum... vilka vänner du har då ;-)

Men jag tror att dom har lärt sig nu.... till slut...hahahhahaha.



Kram på dig!

2010-05-01 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0