Lång dag, men ändå kort........

Puh... idag har det varit en lång dag... men ändå så
har den gått fort förbi.

Först så har jag ju jobbat. Hade fullt upp på jobbet... från det
jag kom till det jag gick... och ändå så hann jag inte
med allt som hade samlat på medans jag har varit hemma.

Idag hade vi även korvgrillning med motionsbingo och tipspromenad
på jobbet. Det var trevligt!

Johanna har varit med mig på jobbet hela dagen idag.
Hon skulle till lasarettet på morgonen, så då passade hon på att
åka med mig.... och sen blev det bara så att hon blev kvar resten av dagen.

När jag kom hem hade Hasse maten färdigt.... pommes frites och grillkorv.
När jag ätit så var jag tvungen att fixa iordning ett paket som jag
skulle skicka i retur. Det var kläder från Ellos. Inget av det jag hade
beställt dög åt mig.... dom såg mycket finare ut på bilderna, på internet, än
vad dom var i verkligheten... och på mig.

När paketet var fixat, så var det bara att dra iväg till fotvården, kl. 17.00.
Som vanligt så var det så skönt så. Jag bara älskar att bli "pillad" på fötterna.
Det är så skönt och avslappnande.

Efter fotvården drog jag mig mot vävningslokalen.
Idag blev jag nästan färdig med min första sittdyna. Det saknas kanske 1,5 cm
på den och sen en fåll på det. Så nästa gång får jag börja på min andra dyna.

Ja, så nu har jag hunnit vara hemma i ca en timme.... och då är det snart
dags att sussa.... ja, inte riktigt än... men senast om en timme i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, är det inte konstigt? Har samma problem. På något vis ser kläderna mycket bättre ut på modellerna än på min kropp...



Jeans kan vara skitstora i midjan och jättetajta över vaderna, så de ser ut som äppelknyckarbyxor, eller också är de jättevida i låren och så kan man inte ens knäppa dem.



Man borde skaffa sig en mer symetrisk kropp helt enkelt.

2010-05-17 @ 23:46:19
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: "Skönt" att höra att fler har samma problem.

Det är konstigt hur det kan vara. Idag klarar dom av att byta ut organ i människans kropp, men dom kan inte sy kläder för de som inte har en modells kropp. Konstigt va????



Kram!

2010-05-18 @ 08:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0