Märkligt........

Igår blev vi lite fundersamma här hemma.
Hasse hittade en tjuga i brevlådan igår.
Vi har ingen aning om hur den har kommit dit och varför????
Märkligt!

Hmmm.... synd att det inte var en tusenlapp istället.... hihihiiii.


Idag tog jag mig en lång sovmorgon. Sov så dåligt inatt.
Skönt med sovmorgon, men samtidigt inte... för halva dagen har
ju redan hunnit gått. Jag är ju van att vakna först i min familj... annars.

Hasse jobbar eftermiddag.
Vi andra är hemma för tillfället och bara softar.

Idag känns magen lite bättre, men inte okej. Har fortfarande ont.
Men nu gör det inte så ont, varje rörelse man gör... och det är skönt.
Så förhoppningsvis är det på väg att bli bättre.... igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0