När man inte kan, då vill man........

Sitter här framför datorn och fördriver tiden.
Jag har så ont i magen så jag kan inte göra något annat.
När jag rör mig gör det ännu ondare i magen, så då undviker jag det.

Och är det någon gång man har lust till att göra massor av
saker ( som man kanske inte annars har så lust till ), så är det
just sånna här gånger när man absolut inte kan det.
Konstigt va????

När jag tittar ut så ser jag hur granntanta pysslar och gör vårfint i
sina blomrabatter. Gissa om jag också vill göra fint i mina blomrabatter?
Jag har inte vårstädat dom ännu.....




Kommentarer
Postat av: Karina

Om du fortfarande känner dig så vårstädig när du blir piggare så får du mer än gärna tvätta alla våra fönster och dammsuga och tvätta min bil. Och bada Mirack, han ska badas när han slutat fälla.



OK OK, det var bara ett förslag... :-)

2010-05-11 @ 22:33:25
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Du ska se att när jag är piggare så är suget borta för "vårpyssel" ... typ tvätta fönster, rensa blomrabatter, städa och fixa i ordning altanen....osv.

:-)



Kram!

2010-05-11 @ 23:03:07
Postat av: Karina

Ja, det brukar vara så. Som när jag hade en trasig tand, jag blev så sugen på en knäckemacka till maten. Jag äter väl för faan aldrig knäckebröd!!!

2010-05-12 @ 12:56:54
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Hahahhahhahaaa... du är för rolig!!!!



Kram!

2010-05-12 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0