Trevligt och mysigt......

Teresa kom hit igen på kvällen.
Jag, Teresa, Hasse, Mattias och Johanna har umgåtts hela kvällen.
Först satt vi runt köksbordet och tjolade och dippade chips.
Jag tog mig en Smirnoff Ice till det och Teresa hade med sig öl.

Efter ett tag gick vi ut på altanen och satte oss där.
Åh, det var så skönt där... lagomt varmt.

Johanna satte på musik som vi lyssnade på samtidigt som vi
babblade om dittan och dattan.

Sen tände Johanna på en massa lyktor och värmesljusbehållare.
Det blev riktigt mysigt.

Det blev en trevlig kväll idag.

För ett tag sen kom Hasse på att han skulle ta sig en jävel av
något som liknar Jägermeister.
Han bad även mig att smaka på det.

Jag tog glaset och luktade på det. Fyyy... det luktade inget gott!
Jag tyckte det luktade glögg om det... och glögg gillar jag ju inte.
Men Hasse sa att det var så gott så.
Så jag smuttade lite av det.... och jag höll på att storkna!
Fyyyy faaaan vad äckligt!!! Vidrigt!!!! Hemskt!!!!
Jag trodde jag skulle spy.... ja, det var faktiskt inte långt ifrån.
Jag fick koncentrera mig på att INTE tänka på hur jävla äckligt
det hade smakat.... för att inte magen skulle vända på sig.
När väl spykänslan hade lagt sig, så rös hela jag av bara tanken
på det där äckliga, vidriga och hemska som jag nyss hade smuttat på.

ALDRIG MER!!!!!
Jag håller mig till "mina" Smirnoff Ice... gott gotti gott gott!!!!


Kommentarer
Postat av: Johannaaa

SV: Jaa jag hade super duper mysigt!

2010-05-22 @ 23:31:45
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: T...

ME2 !!!!!!!!!!

Tack underbara vänner för en toppendag & en supermysig kväll !



Vad vore jag utan dej o din familj ?

kramen <3

2010-05-23 @ 01:03:41
Postat av: Jaana

Johannaaa & T: Samma här!

2010-05-23 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0