Spårlöst försvunna........

Fy fan, jag är så jävla trött!!!
Nog trodde jag att det skulle bli bättre när jag fått ett nytt band till masken.
Men nej, märker ingen större skillnad... nästan så det känns sämre.

Jag har börjat fundera lite smått på min trötthet.
Kan det vara så att jag inte är riktigt beredd på att jobba heltid?
Ja, det funkar väl bra att vara på jobbet, men det är sen när jag
kommer hem. Jag är så jävla slut, matt och trött, så jag orkar
inte göra något hemma. Och samma är det på helgerna.
Jag är så trött så jag vill bara ta det lugnt.
Jag har jättesvårt att hitta insperation, ork och lust till
att göra något överhuvudtaget......
Hmmmm....  frågan är ju om man ska jobba heltid och sen
inte orka med ens privatliv?????
Eller ska man gå ner i tid och kanske även orka engagera sig i
sitt eget liv, när man kommer hem från jobbet????
Suck... ja, jag vet varken ut eller in.... för tillfället.
Men så mycket vet jag att det börjar tära på en ....  den här eviga
tröttheten. Jag får även en inre stress av att inte orka med
något här hemma.... som jag vet måste göras och som jag egentligen
vill göra... men det finns ingen ork till det.... helt enkelt.
Jo, jag gör väl något... det jag absolut måste.... men även det
känns jobbigt........

Ja, trots tröttheten så har jag varit på jobbet och haft fullt upp.
Efter jobbet var jag tvungen att åka och handla.
Eftersom jag var i stan, så blev det Willys.
Det var mycket folk där idag.
När jag kom hem så var det bara att packa upp tre kassar med mat.
Sen började ett letande efter Mattias fotbollsskor och skydd.
Vi har letat förut också, men inte hittat. Så blev det även idag.
Vi har ingen aning om var dom kan vara???
Dom är spårlöst försvunna..... någonstans.
Och leta i förrådet är nästan det samma som omöjligt.. med allt
bröte som vi har där. Snart får man inte ens plats att gå där inne.
Så för att göra det enkelt för mig, så lovade jag Mattias nya skor och skydd.
Dom ska vi inhandla innan nästa träning, på onsdag.

Efter ett evigt letande, så var det dags att skjutsa Mattias till själva träningen.
Han fick ta vanliga gympaskor.... bättre det än inget alls.

Sen var det bara att åka hem igen och börja med maten.
När maten var färdig, så hann jag precis äta innan det var dags igen att hoppa
i bilen och denna gång hämta hem Mattias från träningen.

Idag skulle vävgruppen på ett studiebesök på Gustafs väveri.
Men eftersom Hasse har jobbat eftermiddag idag, så kunde jag inte följa med.
Var ju tvungen att vara hemma och kocka och skjutsa på Mattias.
Synd, för det skulle nog har varit intressant att få besöka ett väveri.
Kanske kommer det fler tillfällen till det?




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, det var intressant att se alla deras alster.



Det är inget väveri, utan en vävstuga precis som vår, fast de har dubbelt så många vävstolar och så tror jag att de är fler deltagare också.



Hoppas du piggnar på dig!

2010-05-03 @ 20:18:06
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: T...

Men HALLÅ !!!! Du har ju mej..lös o ledig !! Jag hade kunnat skött markservicen !!!

Att du inte frågade !



Kom ihåg det nästa gång det skiter sej.

kram!

2010-05-03 @ 20:29:47
Postat av: Jaana

Karina: Jahaa??? Ja, då fattade jag det fel.



T: Tänkte inte på det! Är för trött för att tänka klart....



Kram på er!

2010-05-03 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0