Åh, så gulligt av dom.......

Min dag började med att jag var jättetrötter, så förmiddagen
blev lugn... inga större aktiviteter.

Hasse fixade lunchen idag... korv och makaroner.





Klcokan två var vi nere vid Heros och kollade på fotbollsmatch.
Det var Mattias lag mot Östanbo. Östansbo vann med 6 mål... dom hade tur
med några av målen.... så att säga.
Mattias lag fick 2 mål, var av det ena gjordes av Mattias.
Grabbarna kämpade bra och hade i sin tur lite otur med vissa målchanser.....
många som var nära..... så att säga.

Men jösses, vad kallt det blåste där ner på Heros... och det var
rejäla vindar. Jag blev så frusen, så jag var tvungen att gå och sätta mig
i bilen i mellan åt, för att värma mig.


Efter matchen åkte vi hem igen.

Jag satt mig här vid datorn och donade och grejade lite.
Medans jag satt här, så sa Hasse att han och Johanna skulle ut och övningsköra.
Dom var väl borta i ca en timme.

Efter ett tag, efter att Hasse och Johanna hade kommit hem, så gick jag ner.
Då var dom och Mattias ute på altan, så jag gick dit.
Och där fick jag mig en trevlig överraskning!





Det var uppdukat med fika och blommor!
Åh, vad glad jag blev.... och överraskad... eftersom jag hade sagt ifrån mig firandet
av morsdag....

Johanna och Hasse hade INTE varit ute och övningskört. Dom hade varit iväg till
Lyviksberget och handlat fika och blommor.
Så gulligt av dom!

Mattias hade även gjort en jättefin teckning till mig och skrivit ett kort och sen
fick jag ett paket med 30 kronor...... åh, så gulligt av honom!





Vi satt ett bra tag ute på altanen och fikade och umgicks.
Det var så trevligt!!!!

Sen klockan 20.00 tittade jag och Johanna på en komedifilm på tv:n.

Och nu sitter jag här och summerar dagen som har varit.
Snart är det dags att krypa ner i sängen och försöka få en god natts sömn.
Trackback
RSS 2.0