Det har gått i ett......

Idag har jag haft full upp... hela dagen.

Först och främst har jag ju varit och jobbat och jag hade
fullt upp... och lite mer.
Johanna var i Ludvika på ett ärende idag. Efter det kom hon
till mig på jobbet och åkte med mig hem sen.

Vi var bara hem och vände. Sen var vi hem till busungarna.
Där var vi ett bra tag. Lina bjöd oss på fika.










Efter besöket hos busungarna bar det av mot vävlokalen.
Egentligen hade vi ingen vanlig vävning idag.
Idag skulle vi till Sunnansjö och göra ett studiebesök i en butik med vävmaterial.
Men jag kände att jag inte hade riktigt tid till det.
Så jag skippade studiebesöket och var ner och vävde lite.





Johanna var så gullig och erbjöd sig att följa med mig och hjälpa till och väva, så
jag slapp få så ont. Men det fick jag ändå.

Överst på bilden syns början på den andra dynan. Och den hann jag väva färdigt
idag. Nu har jag bara 3 st kvar att väva. Och det helst innan måndag nästa vecka,
då det är sista gången vi har vävkurs innan sommaruppehållet.
Då vore det ju bra om jag var färdig med dynorna, ifall vi ska ta ut det vi har vävt
hittills på den väven. Jag vill ju ha mina dynor på altanstolarna nu i sommar.

När vi kom hem från vävlokalen, så började jag med att prova lite kläder som
jag har beställt och fått hem för en vecka sen. Men jag har helt enkelt inte
haft lust och ork att prova dom tidigare.

Medans jag provade kläderna och var halvnaken, så kommer Teresa förbi.
Så jag la ner klädprovningen och gick ut på altanen med Teresa istället.
Det var mycket trevligare det.

Jag få prova de kvarvarande kläderna imorgon istället.
Orkade inte fortsätta med det när Teresa gick hem.
Jag har så ont i axlarna så jag får knappt på och av tröjorna jag provat.

Jag gick upp hit istället och bloggade... har ju inte hunnit gjort det ännu idag ju.

Så idag har det gått i ett....



Trackback
RSS 2.0