Vävning och fotboll......

Ny vecka och nya möjligheter.... eller problem.
Det beror hur man vill se på det.
Själv väljer jag mitt i mellan......

På jobbet hade jag det lagomt med jobb.... alltså något att göra
hela tiden utan att för den delen behöva stressa.

När jag kom hem, så var det bara att tänka ut vad man skulle göra
för middag idag. Det blev kokt potatis och en köttfärsås med brunaktig sås.
Det blev gott, men kanske lite för mycket salt i mitt tycke och smak.
Men kidsen höll inte med mig.

Snart ska jag iväg på vävning, men först ska jag skjutsa Mattias
till fotbollsträningen på Heros.




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Jag tycker att du ska skriva om Veikko som bor på ett ålderdomshem i vaxholm där dom bara pratar svenska och han pratar bara finska, det står om honom på aftonbladet!

2010-05-25 @ 16:23:10
Postat av: Jaana

Precis vad jag hade tänkt gjort, när jag såg artikeln.

2010-05-25 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0