Engagerad Anette......

Idag var det jobbigt på jobbet.....inte arbetsmässigt...
utan bara att behöva vara där....för jag var så trött.
Det kändes som om jag skulle somna, hela tiden.
Ja, det var inte långt ifrån att jag även gjorde det.
Men på något vis lyckades jag släpa mig fram genom
arbetsdagen tills klockan blev 14.30.

Efter det var jag till doktor Jens och fick nålar
instuckna i höger axel och nyckelben.

Morsan har varit förbi här och hälsat på.

Anette kom på kvällen och hjälpte till med röjningen i förrådet.
Vi hann även med lite kaffe.
Jag är så tacksam för hennes hjälp....och drivkraft.
För utan hennes engagemang, så hade det nog inte hänt så
mycket på röjnings fronten.... vad det gäller förråden.

Sen har hon ju även drivit på mig att jag ska ta med mig loppissaker
till loppiset vid jobbet.... och även där har hon erbjudit sin hjälp.
Så ikväll har vi packat bilen full med saker och som vi ska
lämna in på loppiset.
Sen är det väl bara att hoppas att man slipper släpa tillbaka alla
grejerna hem igen......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0