God mat......

Jag har jobbat. Kidsen har varit i skolan.
Hasse jobbar till kl. 20.00 ikväll.

Efter jobbet blev jag kvar i Ludvika.
Johanna var i stan och ville åka med mig hem, när hennes
möte var avklarat....

Så för att fördriva tiden lite, åkte jag upp till loppiset vid
Högberget. Men jag hittade inget som var av intresse.
Då tycker jag loppiset vid jobbet är mycket bättre.

Idag gjorde mina föräldrar kvällsmaten åt kidsen.
Så jag och Johanna åkte upp till dom, så Johanna fick äta.
Meningen var att Mattias skulle bli med, men han hade en kompis
hemma och det var "viktigare" för honom att vara med kompisen.
Så då tog jag med mig mat hem, till både Mattias och Hasse.

Guuuu´va sugen jag blev på maten!
Det var stekt aborrefilé med kokt potatis, sås och kokt broccoli.
Ååååh, va gott!!!!
Men, men....jag fick bara titta och lukta.....

När vi väl kom hem, så har vi bara varit hemma.

Idag är det ju min och Johannas tv-kväll... egentligen.
Men ikväll blir det inget avsnitt av de desperata!!! Snyft.....
Vi får vackert vänta tills nästa tisdag....suck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0