Johanna kommer hem idag.......

Halva dagen har gått och jag har inte gjort något speciellt, än.

Jag är så trött (vanligt nu förtiden) pga att jag har sover så dåligt.
Jag har så jävulens ont i axlarna, helst den högra, så jag
får ingen bra sömn....vaknar till då och då av smärta.

Men,men.... jag ska försöka hitta lite ork och göra lite nytta
här hemma.....starta tvättmaskinen och köra några maskiner.
Börja plocka undan saker från möblerna i matsalen, så att dom
kan flyttas bort, eftersom vi ska börja måla där.
Ja, mer än så har jag inte tänkt mig.

Just nu är Hasse iväg till Rusta i Ludvika.
Vi glömde att köpa en trappstege (eller vad det heter?) igår
när vi var till Lyviksberget.

Johanna kommer hem idag! Hon kommer med tåget till Ludvika ikväll, kl. 18.30.
Skönt! Har saknat henne!
Det märks när en av familjen är borta....både på ont och gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0