Lördagsmorgonen byttes snabbt till fredag istället.....

Just nu bryter jag mot en av mina principer....igen.
Men jag måste få "skriva av mig" min irritation.....

Imorse när väckarklockan ringde, blev jag sur och irriterad
på mig själv för att jag inte hade kommit ihåg att ställa om klockan.
Jag trodde nämligen det var lördag idag.
Så smått irriterad över att ha blivit väckt så tidigt, stängde jag
av väckarklockan och fortsatte att sova.

Men strax före kl.06.30 vaknade jag med en lite olustig känsla....
och samtidigt förstod jag att det inte var lördag idag....suck.

Jag hatar att vakna och inse att jag har försovit mig och inte
hinner i tid till jobbet. Hela dagen blir lite förstörd....på ett sätt.

Och pinsamt är det ju också!!!
Det är ju inte första gången jag försover mig...... och lär väl
inte vara den sista gången heller..... är jag rädd för....suck.

Så där ja, nu har jag fått "spy ur mig lite galla"..... kanske
irritationen och stresskänslan försvinner.... lite i alla fall.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0