Så gott som knäpptyst........

Idag har det varit en sån där insperationslös dag...igen.
Och det är pga att jag är så himlans trött.... har liksom
ingen ork till något....känns det som i alla fall.

Jobbade inne på kontoret och sen var jag en stund ute på
verkstaden och packade i krämer.

Efter jobbet var jag hem till brorsan och dom.
Johanna var också där.
Idag var "busungarna" allt annat än "busiga".... dom satt
mest och tittade, väldigt koncentrerat, på barnprogram.

Hasse jobbar eftermiddag, så det är bara jag och kidsen som
är hemma just nu.... och det är så gott som knäpptyst här hemma.... skööönt!
Ja, jag och Mattias sitter vid varsin dator, just nu.
Johanna vet jag inte vad hon sysslar med....men det kan inte vara så
mycket....eftersom jag inte hör något?




Kommentarer
Postat av: Daniel

Skönt med lilla lugna tystand hemma emellanåt!

2010-11-18 @ 11:49:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Ja, man behöver det i mellan åt... i alla fall jag!



Kram!

2010-11-18 @ 12:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0