Söndag eftermiddag och kväll........

Anette var hit på eftermiddagen och vi var inne i förrådet
och letade på loppissaker. Och det blev en del igen.
Sen tog vi oss en kaffepaus med fika.
Fast för min egen del fick jag vackert hålla mig till en slät kopp kaffe.

På kvällen blev det en vända till, till Ulvshyttan.
Dels ville Mattias hälsa på Seppo och sen skulle ju Johanna hämtas hem.
Så vi var där ett tag, innan vi sen åkte hem igen.

Usch och fy, vad tråkigt det var att köra i mörker.
Och termometern visade på nollan.... så det var lite halkvarning....ja,
det var även lite halt i mellan åt. Men, men....det är bara att
anpassa hastigheten till rådande situation.

Hasse har hållt på att måla, till och från, hela dagen.
När matsalen är helt färdigmålad, så ska jag ta ett kort och visa
skillnanden på väggarna, nu mot då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0