Söndag förmiddag......

Det har varit lugnt och skönt här hemma, på förmiddagen.

Jag är lite trötter, för jag sov så oroligt i natt, när jag hade
Johanna ute på fest. Jag vaknade "hundra gånger" och undrade
om hon hade kommit hem....eller inte.
Men jag var så trött också, så jag orkade helt enkelt inte gå upp
och kolla.... men när jag vaknade till strax före kl. 05.30 gick
jag ner och kolla. Och hon var hemma!

Istället för att gå och lägga mig igen (som jag borde ha gjort,
känner jag nu), så satt jag mig framför tv:n och kollade
på "Dr Phil".... och sen blev det lite sittande här framför
datorn....och sen lite hushållssysslor....och sen lite slappa igen.

Nu, om någon minut, ska jag iväg och skjutsa på
Lina och Molly. Dom ska till Harnäs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0