Terminsavslutning........

Kom hem för ett litet tag sen från akvarellen.
Idag var det terminavslutning....snyft.
Det är så roligt, rogivande och avslappnande att komma
iväg till gänget och sitta där och måla....och få råd och tips
från våran fantastiska lärare.
Så det kommer att kännas lite tomt att inte få åka iväg på
torsdagar och måla....samtidigt som det är lite skönt också...att
slippa ha varje torsdagkväll uppbokad.

Annars idag så har jag jobbat..... både med kontorsjobb och
sen inne i verkstaden med paketering.
Men jag klarar inte av att stå/sitta och packa någon längre tid.
Jag får så jävla ont i axlarna....och sen blir jag samtidigt lite yrslig.

Nu när jag kom hem från akvarellen, så höll Hasse på att måla
inne i matsalen.... golvlisterna.
Nu står det inte på, förrens matsalen är färdigmålad.... och vi får
möblera och dona det till vårat vardagsrum.....om det vill sig väl.
Matsalen är ju mindre än den nuvarande vardagsrummet......




Kommentarer
Postat av: Teresa <3

Hej där !!

Då blir morgondagen heelt underbar ska du se !!

Hur går det med renoveringarna....är rum 2 klart snart ???

Kommer och kikar i helgen !!



Har du släckt hemsidan ???

Skulle in där och skriva ut ett recept.... BORTA!!

hm...



kramelikram

T

2010-11-19 @ 13:24:58
Postat av: Jaana

Teresa: Ja, Telia har tagit bort något? så att min hemsida försvann :(



Vi har inte ens börjat med rum två....än.

Men imorgon blir det nog att vi börjar med den....



Kram!

2010-11-19 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0