Tomte........

Puuuh...idag har det varit en sån där dag som bara
har rullat på hela tiden.

Imorse när jag åkte till jobbet, så följde även Johanna med.
Henne fick jag skjutsa till tågstationen.
Hon skulle med 7.12 tåget till Gävle och sen därifrån
vidare mot Gnarp.
Hon skulle iväg på Maskrosbarnens återträff (efter sommarlägret).
Hon kommer hem på lördag kväll.

När jag vinkat av Johanna, så var det bara att åka till jobbet.
Och där har jag haft fullt upp, hela dagen.

Efter jobbet hann jag hem och vända, i princip.
För kl. 17.00 hade vi "pysselkväll" hos Katja.
Idag pysslade vi i ca tre timmar.
Det var trevligt och roligt!
Idag hann jag göra färdigt tomten som jag började på
sist vi träffades och pysslade.




Tomten ska Anette få....för hon har talat om för mig några gånger nu, att hon
har alltid velat haft just en sån här tomte..... hahahhahaha.
Hmmm...hur kan man vilja ha något som man inte ens visste om att det fanns????


Snart är det dags för mitt program: Desperata Hemmafruar!!!
Det är ju så bra....tycker jag.
Det känns lite tomt att jag inte kommer att ha med mig Johanna i tv-soffan.
Annars så brukar ju vi sitta tillsammans och titta på programmet...och
fälla kommentarer om dramatiken på Wisteria Lane.



Trackback
RSS 2.0