Johanna är myndig nu.......



GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN, MAMMAS LILLA SÖTA, FINA, RARA, GULLIGA,
SNÄLLA, GOÁ, HÄRLIGA, UNDERBARA, DUKTIGA PRINSESSA!!!!!!!!



HIPP, HIPP HURRAAAAAAAAA.......


JAG ÄLSKAR DIG, SÅÅÅÅÅ MYCKET!!!!



Ja, som sagt..... idag fyller min dotter "myndig", 18 år.
Herregud, va tiden går fort!
Känns lite konstigt att tänka på att man har en sån "gammal" dotter, när
man själv fortfarande känner sig så ung.
Vart har tiden tagit vägen????

Jösses, jäntan blir 18 år! Men ändå så känns hon som mammas lilla flicka....
Hmmm.... undra om det är så jämt....att ens barn alltid kommer
att vara "små" i ens ögon???

Jag kommer ihåg, som om det var nyss, som jag åkte till Falu BB på
denna dagen för 18 år sen.
Ja, inte känns det som om det var för arton år sen.

Jag och Seppo tog taxi till Falu BB (barnmorskans rekommendation).
Det var ruggväder ute....det snöade och blåste....och det var
halt på vägarna.
Taxichaffisen, som snart skulle gå i pension, frågade mig hela tiden
om det gick bra...om värkarna var täta..... om jag trodde att jag skulle föda snart....osv.
Stackarn.... han var mer nervös och hispig än vad jag och Seppo var...hahahhaha.

Och inte hade Johanna bråttom att komma ut.
Från det att jag kom in på BB, lördag kväll, så tog det ca 24 timmar
innan hon ville komma fram.
Hoppas att hon tar lika god tid på sig när det gäller att hon
ska/vill flytta hemifrån.

När barnen är små.... och dom ska ha hjälp med allt... är gnälliga av sig.....
är trotsiga..... osv.
Ja, då "längtar" man ibland till den dagen, då som ska bli så stora och kan klara sig själva.
Och sen när dom blir det.... ja, då önskar man att dom var små igen.

Hur konstig kan man vara???
Trackback
RSS 2.0