Vill bara vara hemma.........

Nu har jag äntligen tagit HELG! Skönt!

Den här veckan har varit så gott som fullspäckad....det har
gått i ett....från morgon till kväll.

Idag har jag jobbat halvdag, för kl. 13.00 skulle jag på
utvecklingssamtal med Johanna och hennes lärare.

När samtalet var slut, så var det bara ca 25 minuter kvar
av Johannas skoldag.... så då väntade jag på henne i bibblan.

Det var länge sen som jag var till bibblan och lånade något.
Så nu passade jag på att gå runt lite och kika.
Hittade några böcker som jag lånade med mig hem.

När jag kom hem, så var Hasse i full färd med att måla i matsalen.
Nu har väggarna blivit grundmålade tre gånger. Nu ska listerna målas
med grundfärg...ett antal gånger.

Själv ska jag inte göra något speciellt.
Jag ska bara vara och göra ingenting.

Visserligen har jag blivit bjuden på ljusparty ikväll, men jag orkar helt enkelt
inte gå på det....för jag vill bara vara hemma och ta det lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0