Andra målet nått.......

Jag har nyss kommit hem från Skönvikt.
Och jag är så glad, för jag har nått mitt andra mål på - 15kg.
Jag hade nämligen gått ner 4 kilo sen sist.... och totalt
har jag gått ner 17 kilo.

Så mitt tredje mål, på -20 kg verkar inte så omöjligt att nå nu.
Ja, om jag lyckas hålla mig till dieten.

För det är fortfarande en kamp....hela tiden.
Ens vilja och envishet sätts på prov..... hela tiden.
Så jag vågar inte ta något förgivet.... utan det är
en kamp timme för timme.

Jag har ju under dietens gång varit helt fixerad vid
tuggummi.... och den fixering har bara blivit värre och värre.
Igår t ex, när vi hade ett möte på jobbet, så kunde jag inte
koncentrera mig på mötet så där jättebra....för jag satt och
stirrade på fyra stycken personer som tuggade tuggummi.
Så igår bestämde jag mig för att ta ett tuggummi.
Jag orkade helt enkelt inte kämpa både mot att inte få äta
något och mot tuggummit.
Så igår tuggade jag tuggummi i ca tre timmar....och sen hade
jag jätteont i käkarna....hahahhaah.
Men min tuggummi fixering släppte lite.... och det känns skönt.




Kommentarer
Postat av: ejmis

Bravo!!

Kämpa på!!

2010-10-21 @ 17:52:32
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: Tack!! =)



Kram!

2010-10-21 @ 17:56:47
Postat av: Johannaaa

ÅH MIN DUKTIGA MAMMA <3

2010-10-21 @ 19:40:31
Postat av: Jaana

Johannaaa: <3<3<3<3<3 Tack, gumman =) <3<3<3<3<3



Kram!!!

2010-10-21 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0