Familjens grabbar har fullt upp idag........

Idag på jobbet jobbade jag halva tiden på kontoret
med det viktigaste och sen andra halvan ute på verkstaden
med anti-rynk-krämerna.
Som sagt, det är roligt att göra annat och sen får man ju
umgås mer med arbetskamraterna som finns ute på verkstaden.

Hasse har jag inte hunnit träffa idag....ännu.
Han skulle på något möte, via jobbet, på kursgården.
Där skulle det även bjudas på mat och dryck.
Hasse ringde till mig på jobbet och talade om att jag fick
hämta honom sen senare ikväll......

Mattias har jag inte heller knappt träffat idag.
När jag kom hem från jobbet var han ute med kompisar.
Och sen kl. 18.00 är han på Bergakul.
Jag hann träffa honom i ca 1 minut, när han var hem och
hämtade pengar.

Men Johanna där emot har jag träffat :)

Om ca en timme ska jag hämta Mattias från Bergakul.... och kanske
även Hasse.... (så sa han tidigare idag).

Själv gör jag inget märkvärdigt....är så trött.
Jag vill bara ta det lugnt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0