Trött, tröttare,tröttast.........

Igår missade jag att blogga, för jag var så himla trött.

Det började direkt på morgonen när jag vaknade.
Jag kände mig helt slut och trött.... hmmm...kanske för
att jag sov så dåligt på natten....pga av värkande axlar?
Och sen har det varit mycket nu.... det senaste veckorna.
Nästan varje dag har man varit uppbokad på någonting.

På jobbet var jag så trött att jag till och med nickde (somnade)
till framför datorn. Men på något sätt så lyckades jag
kämpa mig igenom hela arbetsdagen.

Kl. 17.00 hade vi pysselträff hos Katja.
Jag pysslade med filttyget. Nu började jag skapa fram
en jultomte. Men jag kände mig så matt och slut, så
pysslandet gick på halvfart.
Johanna pysslade med att göra smycken.
Igår blev det ett fint armband. (Kort på den kommer senare).

När vi kom hem från pysslandet, satt jag mig i soffan och
kollade på "Halv åtta hos mig".
Sen tänkte jag att jag skulle kolla på "Bonde söker fru", men
det gick inte så bra...för ögonen ville bara åka igen hela tiden.

Så då var det bara att inse att det var bara sängen som gällde för mig.
Så igår gick jag och la mig kl. 20.30 och somnade bums.
Sen sov jag fram tills i morse....men det blev några toalett besök
i natt och sen lite orolig sömn pga värkande axlar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0