Vill ha med mig familjen......

Förmiddagen här hemma har varit lugn.
Vi har inte gjort något speciellt.

Men nu är jag sugen på att göra något.
Jag skulle vilja åka på en fotosafari och ta med mig
hela familjen.... som kanske inte är det lättaste.
Den det kommer att bli problem med, är Mattias.
Han brukar protestera vilt när han måste följa med.
Men sen när vi väl kommer iväg, så brukar han
tycka att det är rätt så okej.....beroendes på vart vi åker.

Och det är just det! Vart ska man åka???
Johanna vill inte fotografera naturen, något mera.....
Hmmm....nog för att det finns massor av ställen att åka till,
men så här lite hastigt och lustigt när man kommer på det, så
kan man ju inte dra iväg vart som helst.... för Johanna
måste vara hemma före kl. 17.00, för hon ska på fest ikväll.

Ja, ja....det visar sig väl om man ens kommer iväg någonstans
och vart man hamnar då.....?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0