Bingo kväll.......

Idag har det väl inte hänt så mycket, annat än det vanliga.
Typ jobbat, druckit flera liter vatten och en hel del shakes....sprungit
på toan stup i kvarten (vattnet rinner rakt igenom).....
suttit här vid datorn och surfat runt... beställt lite pysselmaterial...
spelat alfapet och bloggat.

Om ca en timme ska jag ner till Folkan och spela bingo.
Vi är några stycken som ska spela tillsammans.
Det ska bli trevligt!
Ev. att jag får med mig Johanna på bingon. Hon har inte
bestämt sig ännu.

Det tråkiga med kvälls aktiviteter, är att jag missar
"Halv åtta hos mig" på tv:n.




Kommentarer
Postat av: Karina

Kul med pysselmaterial! Vad ska ni pyssla?

2010-09-14 @ 23:22:41
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Beställde cernitlera. Jag tänkte prova på och pyssla något av det. Jag har aldrig tidigare hållt på med cernitlera, så det ska bli spännande att se om det är något för mig. Vad jag ska göra, vet jag inte än.... vi få se vad jag hittar på.



Kram!

2010-09-15 @ 08:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0