Frusna fingrar......

Idag har jag inte varit till jobbet.
Jag har varit till Skönvikt.
Jag var dit och fick även denna vecka ett minus resultat.
Ja, konstigt vore det väl annars, när man BARA
lever på shakes och vatten.

Nu kom vi överens om att jag inte behöver åka dit
varje vecka, utan nu blir det varannan vecka.
Skönt, tycker jag!

För det är lite väl långt att åka dit för att väga sig
och prata om ev. bekymmer och problem.... osv.
Sen är ju Säter vägen så jävla tråkig att köra på
och den är så kurvig.
Huvva, jag bävar mig för vintern, när det blir halt väglag.

Här mot kvällningen fick jag besök av Teresa.
Vi satt först ute. Det var ju rätt så skönt, men efter ett
tag blev jag så frusen om fingrarna så då ville jag in.

Jag fattar inte att man blir så frusen om fingrarna, bara för
att man går på en diet?
Jag som inte ens brukar ha vantar på mig på vintern.... ja,
inte i första taget.... eller ja, inte så länge jag inte fryser
om händerna. Och nu fryser jag fastän det inte ens är
minus grader ute!!! Konstigt!




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Du är så grym mammsen! <3

2010-09-09 @ 23:46:28
Postat av: Jaana

Johannaaa: :) Tack gumman! Det är du med!!! <3 <3 <3



Kram!

2010-09-10 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0