Ingen arbetslust på jobbet eller här hemma.......

Idag hade jag ingen som helst arbetslust, på jobbet.
Men den känslan fick man lägga undan och så var
det bara att jobba på.
Idag var det en sån där "rörig" dag igen.
Mycket spring inne på kontoret.... många som skulle
ha hjälp med dittan och datten..... mycket spring och liv
i korridoren (stim)..... man blev avbruten i sitt jobbande
"hundraelvatusen" gånger...... osv.
Puh... sånna dagar är jobbiga!!!

Om jag kände att jag knappt var hemma igår, så är det
tvärtom idag. Jag har inte varit någonstans sen jag kom
hem från jobbet.

Jag fick väl något ryck, precis när jag kommit hem, att jag skulle
börja städa och röja i hallen.
Men under en rökpaus så försvann luften ur mig totalt.
Så nu ser hallen värre ut, än när jag började.
Men, men.... det får vara för idag.... känner inte nå för att fortsätta.
Och tydligen ingen annan heller, så då får det vara tills
i morgon.... om inte ett under sker inom kort och jag får ett
nytt ryck och fortsätter ändå???........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0