Inte tisdag idag.......

Idag har jag gått och trott att det är tisdag, hela
jävla dagen.
Det började redan i morse när jag sa åt Mattias att
packa i gympakläder i ryggan. Han gjorde som jag sa, men sen
blev han fundersam och kollade på schemat.
Och där stog det ju ingen gympa idag.
Då kom jag på att det är ju för sjutton inte tisdag idag.

Men minnet var kort, för på jobbet pratade jag
som om det var tisdag i dag.

Varför jag har fått för mig att det är tisdag idag, har jag
ingen aning om. Men för att skylla på något, så
skyller jag på den här dieten... den tar inte bara musten
ur mig...tydligen tar den minnet i från mig med.... hihihiiiii.

Efter jobbet har jag bara varit hemma.
Ja, förutom när jag skjutsade Johanna hem till mina föräldrar.
Kidsen och Hasse fick mat där idag.
Tack mamma!!!!

Ja, Hasse har jag inte sett än i dag. För han jobbade förmiddag
idag och efter jobbet har han varit med farsan, och är det
fortfarande, och hållt på med farsans båtmotor.
Det är tydligen något problem med den???

Om cirka en ½ timme ska jag bänka mig framför tv:n.
Då är det "Halv åtta hos mig". Jag tycker det är ett roligt
matprogram.... även om man blir alldeles vattning i
munnen av att se all mat.... ibland kan jag riktigt känna
hur det luktar....hahahhaha.




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Haha och jag trodde det var torsdag :D

2010-09-09 @ 23:47:03
Postat av: Jaana

Johannaaa: Hahhahah... men vad ska du skylla på???



Kram!

2010-09-10 @ 15:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0