Jag fryser......

Idag har jag frysit precis hela dagen.

Jag var kulen redan i morse, så då tog jag en tjockare tröja på mig.
Den är stickad. Normalt brukar jag inte ha den på mig inne den här
årstiden, för den är för varm.
Men idag var den inte för varm. Det dröjde inte länge på jobbet förrens
jag var tvungen att sätta på mig min munkjacka också.
Och ändå så frös jag.
Jackan har jag behållt på mig sen dess.... och jag fryser
fortfarande....brrrrr.

Känner mig inte riktigt kry heller..... dels så mår jag lite illa.
Om jag dricker vatten eller shakes eller när jag har rökt, så blir
jag att må ännu mer illa.... så där tjyvens.
Och trött är jag. På jobbet somnade jag till några gånger.

Hmmm... undra om jag håller på att bli sjuk?
Det är säkert min sambo som har smittat ner mig......

Eftersom jag inte är nå pigg idag, så blev det ingen vävning
för min del ikväll. Tråkigt!

Teresa har varit förbi här på kvälls kvisten och tjolat med mig.
Annars  har det inte hänt så mycket mer idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0