Kanske en utflykt idag?.........

Förmiddagen var lugn här hemma.
Vi sov länge....vissa av oss.
Själv vaknade jag vid sju, men sen halv sov jag på
soffan i någon timme. Skulle egentligen kolla på
tv, men det är ju som sömnmedel för mig, nu för tiden.

Efter lunchen åkte Johanna och Hasse till Ludvika och
på loppis. Få se om dom har lyckats fynda något?

Eftersom det är så soligt och fint ute idag, så funderar jag
på om man skulle åka ut på en fotosafari/utflykt... någonstans?
Få se om det är någon som är intresserad av det?




Kommentarer
Postat av: Karina

Hoppas du inte blivit ordinerad Modifast Hallon. Jag har provdruckit det idag, och det var så äckligt så jag skulle inte få ner en hel mugg hallonshake utan att den kom upp igen! :-(

2010-09-04 @ 16:18:12
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Voi että olisin mielellän lähtenyt kanssani fotosafarille, mutta tämä välimatka...ja olisin ottanut sulta oppia kuvaamisesta, sulla on silmää ja tuntemusta hyviin kuviin!! T.Marjo

2010-09-04 @ 19:13:54
Postat av: Jaana

Karina: Ja, jag vet att Hallon smakar bläää. Fick en provpåse förut och fy och usch för den smaken.



Marjo: Kiitos :). Minusta on mukava otta kuvia. Mutta en minä osaa käytää kameraa kunnolla...kaikki näma asennot mitä voi käyttää... niistä minulla ei ole aavistustakaan.

Jo, välimatka on kyllä liiankin pitkä :(



Kram!

2010-09-04 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0