Mycket besök idag........

Idag har jag varit lite piggare igen.... ja, jag har då i alla fall
inte sovit något efter jobbet.

På eftermiddagen kom Teresa och hälsade på.
Vi satt och tjolade i någon timme... cirkus.
Trevlig var det i alla fall.

Morsan och farsan var också förbi här på eftermiddagen.
Dom hade hämtat Johanna från Ludvika, så då passade
dom även på att komma in och säga hej.... och lite till.
Dom är då så snälla som ställer upp på att skjutsa och
hämta kidsen, när vi själva inte kan det.... av någon anledning.

På kvällen var jag själv iväg och hälsade på Anette och Henke.
Det var jätte trevligt. Vi satt i deras kök och pratade
om allt mellan himmel och jord... och tiden den bara flög iväg.

Och nu sitter jag här framför datorn och ska spela lite
alfapet och surfa runt lite bland nyhetstidningarna.... och kanske
blir det en snabbvisit inne på Facebook?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0