Nu är det gjort.......

Så där ja!

Nu har jag och Hasse varit ner till Folkets Hus och gjort
våran "plikt".... vi var och röstade.
Det var full rulle där, men ändå inte packat med folk.

Efter röstningen var vi hem till brorsan och dom.
Där var det full rulle på Molly.
Hon tjolade på hela tiden, om allt möjligt.
Det är så roligt att lyssna på henne.
Sen blev det även uppträdande.... då Molly sjöng
i en mikrofon. Och i mellan åt fick även jag sjugna i den.
Nellie såg vi bara när vi skulle hem. Då kom hon
ner från sitt rum och skulle ge oss en varsin kram och puss.

För ett litet tag sen åkte Hasse och jobbade. Han ska jobba
ett lååångt skift.... mellan 13.00 - 04.00.
Att han orkar!!!

Kidsen är hemma för tillfället.
Johanna kollar på tv:n och Mattias är inne i sitt rum med en kompis.

Själv funderar jag på om jag ska städa lite eller om jag ska
höra med Johanna om vi ska åka ut på en fotosafari.
Det ser ju ut som om det kan bli lite bättre väder.
Jag ser lite blåhimmel bland molnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0