Ny "leksak"......

I morse åkte Hasse till Hagfors. Där skulle han möta
någon som åkt från Arvika hållet.
Hasse och den här andra karlen skulle byta sina motorcyklar med varandra.
Hasse vill ej längre ha en Transalp utan en annan sort och modell.
Killen som bodde ute i skogen var missnöjd med sin hoj, som
var mer lämpad att åka med på asfalterade vägar.
Så han ville och hade behov av en teräng motorcykel.
Vad det är för sorts motorcykel som Hasse har bytt till sig,
har jag ingen aning om.
Det visar sig väl när han kommer hem med den.
Ringde för ett tag sen och hörde läget. Då var Hasse redan på
väg hem med sin nya motorcykel. Och han var så nöjd såååå med sitt byte.
Ja, han lät nästan lyrisk....hahahhahahah.

Så jag misstänker att han kommer att åka motorcykel idag, när
han väl har kommit hem.
Och kommer jag ihåg så ska jag ta ett kort, så ni få se hur
hans nya "leksak" ser ut.  ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0