Stim och stoj.......

Så där ja, nu har jag och Hasse kollat på "Doobidoo".

Hasse är super trött och ska gå och lägga sig nu.
Själv ska jag surfa runt ett tag innan jag ska lägga mig.

Tidigare idag, på eftermiddagen, ringde Molly till Mattias.
Hon ville att han skulle komma till mina föräldrar, för
hon och Nellie och var där.
Så jag, Johanna och Mattias var upp dit en sväng.

Nellie och Molly blev helt till sig när Mattias kom.
Och Mattias njöt av all uppmärksamhet.
För vad än han gjorde, så var Nellie och Molly där och
skulle göra det samma.

Mattias har inga som helst problem att underhålla busungarna, men
tyvärr så blir det ett herrans liv och stoj på dom alla.
Efter ett tag blir man alldeles "slut" i huvudet
av allt stimmandet.

Men, men... man får försöka att stå ut... för kidsen har
ju det så roligt och skoj med varandra.

Man minns väl själv hur kul man kunde ha det,
helst när det var lite stimmigt och så......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0