Våra nya Shabby Chic saker........

Är ni nyfikna på vad vi shoppade i dag??

Inte? Skippa då detta inlägg.




Jag köpte denna mjölkkanna i zink.




Johanna köpte sig en söt liten zink lykta.
Jag tyckte också att den var fin, men, men.... man kan ju inte köpa ALLT.
Det får bli en annan gång.




Vi köpte oss en varsin griffeltavla.
Grisen är min och kossan är Johannas.




Små söta hjärthållare + lappar. Ska komma på något att skriva på lapparna
och sen dekorera något med dom....kanske i blomkrukor?




På dom här ska jag skriva något med tavelkrita..... när jag vet vart dom ska hänga.




I den här ska jag sätta något pynt i.........




....... bl a denna lilla söta ljusstake.




Jag har ju ett större hus sen förut, så nu får den sällskap av detta lilla söta hus.




Flera hängen att skriva något fyndigt på, med tavelkrita.




Träbokstäver. Det är våra initialer. Dom ska jag hänga någonstans.




Denna zink hjärta hamnade i Johannas ägor.




Johanna blev förtjust i denna plåtskylt, som hade text på båda sidorna.




Jag köpte mig en medicinlåda. Johanna skulle köpa en likadan nästa gång......




Hjärtan gillar jag. Få se vart jag ska hänga denna?




Vi köpte oss ett varsit trasselhjärta.




Jag och Johanna köpte oss ett varsit litet hjärta + att jag även köpte en större.




En annan modell på ett hjärta som jag köpte.




Och ännu en variant av ett hjärta som jag köpte.




Som sagt, jag gillar hjärtan, så jag köpte även dessa.




Jag köpte mig nya fina krokar att hänga upp någonstans.




Sen köpte jag mig även den här snör-behållare. Den kan både stå eller hängas upp.
Trackback
RSS 2.0