Vad fick jag se?!?!?...........

Jaha, så har man varit på ett ljusparty.

Jag har doftat på nya dofter, både goda och mindre goda, så
nu har jag huvudvärk av alla dessa dofter.

Beställde även lite grejer.... en doftspridare och doftolja till den.
Sen blev det även ett ljushus.

Sen innan jag gick hem, så blev jag och Johanna bjudna på ett nytt party
hos samma värdinna. Ett smyckesparty, nu på måndag.

Snart blir det lite underhållning framför tv:n, Doobidoo.

Men vad faaaaan!!!! Jag skulle kolla in dagens gäster i Doobidoo
och skriva vilka det var, här på bloggen.
Ja, vad får jag se då?!
Jo, att det blir INGEN Doobidoo idag!!!!
För det är slutdebatt för valet 2010.

Åååååh, vad trött jag är på denna valkampanjen....det är bara
val överallt.... i tv:n, radion och tidningarna... m.m.

Ja, jag vet att det är val på söndag.... och ja, jag vet att partierna
måste få ut sina budskap och fiska röster.... och ja, jag vet att det finns folk
som är väldigt intresserade av allt som har med valet att göra.

Men jag är INTE intresserad..... alls.!!!!
Och då är det jobbigt med allt val snack.......




Kommentarer
Postat av: Karina

Smyckesparty? Är det färdiga smycken eller material för de som gör egna?



Det är ROLIGT att göra smycken!!!

2010-09-17 @ 19:51:58
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Det är färdiga smycken.



Ja, jag kan tänka mig att det är roligt att göra smycken. Hmmm... kanske man provar på det någon gång?



Kram!

2010-09-17 @ 20:05:42
Postat av: Johannaaa

Jag tycker valkampanjen är intressant, satt igår kväll och kollade på en debatt ;)

2010-09-17 @ 21:13:12
Postat av: Jaana

Johannaaa: Mmmmm...jag vet att du är intresserad :) och det är ju inte fel. Men jag orkar bara inte bry mig i allt "dravel" hit och dit.....



Kram!

2010-09-17 @ 23:35:55
Postat av: ejmis

Ljusparty har jag varit på men aldrig ett smyckeparty. Spännande =)

2010-09-18 @ 12:16:23
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: Jag har heller aldrig varit på ett smyckesparty. Men på måndag blir det premiär :)



Kram!

2010-09-19 @ 00:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0