Altanstädning......

Idag har det ju varit riktigt toppenväder!
Soligt och varmt.

På jobbet satt vi ute och njöt av solen (på rasterna), tills den för min
egen del blev alldeles för varmt.
Ja, det riktigt brändes i skinnet och jag blev lite illamående av värmen.

Idag blev det ingen akvarellmålning för min del.
Dels så kände jag inte för det och sen var jag mer sugen på
att vårstäda våran altan.
Så att vi kan börja sitta där ute nu.

Sagt och gjort!
Jag och Hasse dammsög, dammade och torkade av allt
som finns där ute, och till sist blev det skurning av golvet.
Så nu kan vi sitta där ute och njuta av våren.

Ja, lite finjusteringar av altanen återstår, men det tar jag
imorgon eller i helgen.

Både jag och Hasse var helt slut efter altanstädningen, så ingen
av oss kände för att ställa sig och kocka så sent.
Så till kvällsmat idag, blev det pizza.
Enkelt och bekvämt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0