Föreläsning, fotosafari och marsvin........

Idag på jobbet var jag med på en föreläsning.
Det var en nykter alkoholist och knarkare, kvinna, som
föreläste i ca 1½ timme.
Det var intressant, men ack, alldeles för kort tid... enligt mig.

När jag slutade jobbet, var det  så skönt väder ute... soligt och lite
ljumma vindar.
Jag blev sugen att fotografera lite, så jag hörde mig för med
resten av familjen om dom ville bli med mig ut.

Jag och Hasse var ner till hamnen och gick efter "strandpromenaden".
Men nere vid sjön blåste det lite kyligare, så till sist blev det
lite för kallt åt oss. Men vi var ute i ca 1 timme.

Vi hade även med oss kaffe, som vi avnjöt ute på en bänk.
Mmmm.... vad gott det smakade!

På hemvägen passade vi på att slinka in hos brorsan och dom.
Där var det två små tjejer (Nellie och Molly) som hade varit
till frissan idag.... så dom var så fina i håret....med blåa och rosa
slingor i håret.

Vi fick även "äran" att träffa deras nya familjemedlemmar.... Britta
och Vilja....två lurviga marsvin.....huvva.
Molly tyckte att jag skulle hålla i hennes marsvin.
ALDRIG! Yäääk!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0