Jag bröt rutinerna.......

Idag är Johanna i Stockholm, med sin klass.
Dom ska bl a få en guidad tur på Dramaten och sen ska dom
även titta på någon teater (pjäs).
Det är så man blir liiiiite avundsjuk....

Bussen till Stockholm gick kl. 06.30 från stationen i Ludvika.
Så jag skjutsade henne dit och sen åkte jag till jobbet.
Så jag stämplade in ca kl. 06.23.
I vanliga fall kommer jag strax före kl. 07.00, till jobbet.

Så gissa om många fick huvudbry över att jag var på
jobbet så tidigt?
Bryter man det minsta mot de "vanliga/normala" rutinerna,
så blir det många funderingar och frågor....eller funderande,
"chockade" och frågande blickar.... hahahhaahahhaa....

Några av frågorna jag fick i morse var:

- Har du blivit utkastad?

- Va nu då? Vad är det som har hänt?

-Men, vad gör du här, NU?

- Har du varit här på jobbet sen igår, över natten?

- Va tidigt du kom till jobbet idag? Du var ju här före MIG!


Ja, och så vidare och så vidare.....hahhahaaaa.
Många kommentarer blev det.
Alltid lika roligt att "röra om i grytan".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0