Nytt yrke?.........

Jag kan snart kalla mig för mångsysslare.

På eftermiddagen ringde farsan och undrade om jag kunde
komma hem till dom och hjälpa dom med att titta ut vart
dom skulle sätta upp tavlorna, efter att dom har målat om i vardagsrummet.

Hmmm....kan jag då kalla mig för inredare?
Hahhahhaaaa....

Jag och Hasse var i alla fall upp till mina föräldrar och det
enda jag kunde göra var att säga vad jag tyckte, och hur
jag skulle ha gjort.... sen om det är de bästa... ja, det vet väl inte jag.
Men mina föräldrar köpte mitt förslag och gjorde precis så
som jag skulle ha gjort.

Efter inredningsuppdraget åkte jag hem till Anette.
Där blev det cupcakes och kaffe.
Mmmm... MUMS!
Ja, sen blev det väl en hel del diskussioner... och tiden den
bara rusade iväg.
Men så är det ju, när man har det trevligt.

Nu inväntar jag på kvällens tv-höjdpunkt (för min del),
Big Brother Live sändningen.
Och JA, jag tittar på det "dravlet", och jag försöker se varje avsnitt av det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0