Smällare......

Jag och kidsen har tagit det väldigt lugnt idag...än så länge.

Hasse jobbar, och jag väntar på att han ska komma hem.
För tanken är att vi ska åka och handla sen.

Sen får vi se vad det blir ikväll?

Men antagligen blir det ett besök vid majbrasan.
Mattias vill ju dit och smälla smällare och umgås med sina
kompisar, som också är där med sina föräldrar.

Jag tycker det är fint med majbrasan....helst när dom tänder på den
och den börja brinna ordentligt.
Det sprakar så mysigt i elden.

Men däremot, gillar jag INTE alla dessa barn som springer runt
fötterna på en och smäller av sina smällare!
Dom bara kastar smällarna rakt ut och inte har dom koll på
vart dom har riktat raketerna.
Huvva!!!

Ja, jag har också en egen unge som smäller av smällare.
Men han får INTE vara i närheten av brasan!
Han måste gå långt ner mot Heros, och vi har uppsikt över honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0