Smörgåstårtor.......

Idag har det varit en "hemsk" dag på jobbet.

Jag har haft huuuur mycket som helst att göra..... och krånglande
program i datorn, hela dagen.... felaktiga uppgifter inprogrammerade....
jätte, jätte mycket rättningar.....osv.

Jag vet inte hur många gånger jag hade lust att
skita i allt..... för hur jag än försökte göra så blev det inte rätt ändå.... grrrr....
fastän jag gjorde rätt......suck.
'
Huvudvärken kom som ett brev på posten, av allt "skit" idag.
Stresshormonerna fick jobba i högvarv.....

Efter jobbet var jag hem till Anette på två koppar kaffe
och en trevlig pratstund.
Jag skulle även dit och hämta smörgåstårtor, som jag hade
beställt av henne.





Visst ser dom smarriga ut?

En är med räkor och en utan (för grabbarna här hemma, som är allergiska mot skaldjur).



Trackback
RSS 2.0