Tacopaj......

Jag och Hasse var iväg och handlade, på Lyviksberget.
Men före det, var vi förbi hos brorsan med familj.

Där var det full fart på kidsen.
Jag fick bl a lära mig, av Molly, att aluminiumfolie har man
till för att gömma maten....hahahhaaaa.
Ja, det är väl så det ser ut, kanske.....

När vi kom hem igen, efter handlingen, började vi med
kvällsmaten.
Johanna hade önskat sig tacopaj, så då gjorde vi en sån.
Alla här hemma hjälptes åt med maten, idag.
Trevligt och effektivt!

Vi har nyss ätit, så nu är vi alla så mätta och belåtna.
Och nu blir det lite vila på maten....




Kommentarer
Postat av: Vävaren

Vi såg er vid brasan, men inte såg ni oss inte!:-)



Vi stannade bredvid er, vevade ner rutan och jag vrålade HEJ JAANA!!! men det var sånt oväsen där så det var omöjligt att göra sig hörd. Det kom bilar bakom som ville fram så vi var tvungna att åka.



Hoppas ni hade en trevlig valborgskväll!

2011-04-30 @ 23:21:06
Postat av: Jaana

Vävaren: Jahaa!?

Va synd att jag varken såg eller hörde er :(

Men som du själv skrev, så var det ett himla oväsen nere vid brasan...



Hoppas att ni också hade det trevligt ikväll!

Det har vi haft!



Kram!

2011-04-30 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0