Turne och Karate Kid.......

Så där ja! Nu är vi hemma igen efter våran lilla turne.

Först var vi hem till mina föräldrar med smörgåstårta.
Vi var där ett litet tag och kollade in bl a deras vardagsrum,
där dom håller på att måla om väggarna... eller rättare sagt så
målar dom över tapeterna.
Hur som haver, så blir det fint.

Sen åkte vi till Ludvika och till Seppo.
Johanna och Mattias hade köpt en födelsedagspresent åt honom,
som dom ville ge honom.
Dom hade köpt en större stekpanna åt honom, som han
blev glad åt.
Sen hade vi även med oss smörgåstårta till honom, och det blev
han också glad över.
Han var inte nå pigg.... så vi stannade inte kvar där så länge...
vi var nog där i 10-15 minuter.
Nu är det bara att hoppas att man inte hann bli smittad
av alla bacillusker....."peppar, peppar ta i trä".

När vi åkte hem, stannade vi till vi Shell och hyrde oss en film
och köpte lite film-snacks.
Vi hyrde den nya Karate Kid filmen.... få se om den är lika bra som man
tyckte att den första Karate Kid filmen var?.... då på 80-talet.




Kommentarer
Postat av: Karina

Jag ska erkänna att jag har lite fördomar mot nya Karate Kid-filmen, att de ursprungliga var mycket bättre och att den nya är lite fånig.



Hoppas jag har fel! Var filmen bra?

2011-04-03 @ 11:20:57
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, det gick att titta på den. Men nog är den första filmen bättre... tror jag. Har visserligen inte sett den sen 80-talet...tror jag.



Kram!

2011-04-03 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0