Koppning......

Idag slutade jag lite tidigare från jobbet.
Klockan tre hade jag en tid för akupressur, här i Smb.

Idag fick jag vara med om något nytt. Koppning.




Frågade henne om det gör ont.
Nädå, det spänner och drar lite.... och sen kan man få blåmärken
efter kopparna.

Jag fick ett antal koppar ovanför skuldrorna och ner mot armen.
Där jag är väldigt öm och har jätteont, sen förut, där gjorde det jätteont
när koppen sög sig fast.....nästan så jag trodde att jag inte skulle klara
av att ha dom där. Men vi mindre ömma ställen, gjorde det inte ont.

Om jag har några märken efter kopparna, vet jag inte.
Jag ska be någon kolla om ett tag....

Efter koppningen fick jag akupressur och sen lite healing.
Så nu är jag helt färdig.... och direkt efter behandlingen hade jag
ondare i axlarna, än vad jag hade när jag kom dit.
Men nu börjar det kännas mer "normalt" igen......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0